Cum imbunatatesc solutiile de gestiune profitul unei firme?

Cel mai bun mod de a imbunatati satisfactia clientilor este prin oferirea de bunuri si servicii centrate pe client. Orice sistem ERP ofera acest lucru in cateva moduri diferite. In primul rand, majoritatea sistemelor ERP sunt echipate cu un instrument de gestionare a relatiilor cu clientii (CRM) sau pot fi usor integrate cu unul. Cu un ERP, CRM-ul are acces la date din toate departamentele unei firme.

Un CRM integrat poate arata detalii precum istoricul comenzilor si informatii de facturare. Acest lucru permite echipei sa vada clientii in ansamblu pentru a intelege mai bine dorintele si nevoile lor. Toate aceste informatii ajuta la gestionarea corecta a modului in care au loc vanzarile, astfel incat produsele si campaniile de promovare sa fie orientate in mod exclusiv pe publicul tinta.

Un software retail pentru gestionarea riscurilor

Deoarece companiile se dezvolta si fac afaceri in diferite tari, poate fi dificil sa urmareasca toate reglementarile impuse in fiecare zona. Chiar si companiile locale trebuie sa aiba grija la tot ce inseamna reglementari de mediu, securitate a informatiilor si resurse umane. Cu ajutorul unui software retail de tipul ERP, aceste chestiuni vor fi usor de lamurit si de aplicat.

Din fericire, multe sisteme ERP sunt create cu aceste reglementari integrate pentru ca fiecare firma care le utilizeaza sa le poata respecta. Mai mult, software-ul ERP ofera instrumente de audit incorporate pentru a ajuta documentarea lucrurilor. Acest lucru face incredibil de usoara formularea rapoartelor necesare.

In plus, sistemele ERP ofera adesea instrumente pentru gestionarea riscurilor. Fiabilitatea si precizia sporita a acestei solutii imbunatatesc managementul financiar general, deoarece exista sanse mai mici de erori in timpul contabilitatii. Instrumentele de prognoza permit utilizatorilor sa prezica evenimente cand vine vorba de cerere, forta de munca si buget. Cu aceste informatii in mana, se pot construi bugete, planificari si planuri de dezvoltare bazate pe informatii sigure.

Sistem ERP | software retail | attosoft.ro

software retail

Potrivit attosoft.ro o provocare majora pentru companiile in crestere este urmarirea si monitorizarea nivelurilor lor de inventar. Sistemele ERP utilizeaza coduri de bare, etichete si numere de serie pentru a pastra la zi inventarul, in fiecare etapa a lantului de aprovizionare. Aceste instrumente tin evidenta nivelurilor de inventar in diferite depozite, stiu exact care sunt obiectele aflate in curs de transport si ce articole sunt pe rafturile pregatite pentru consumatori. Vizibilitatea crescuta a depozitului optimizeaza foarte mult procesul de preluare, ambalare si expediere, ajutand foarte mult personalul si facilitand procesul de vanzare.

ADD YOUR COMMENT

You must be logged in to post a comment.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.