Sfaturi pentru optimizare SEO

In lumea digitala de astazi, tot felul de profesionisti – designeri web, bloggeri, chiar asistenti administrativi – efectueaza diverse actiuni SEO. Cu toate acestea, probabilitatea ca fiecare dintre ei sa faca aceasta treaba suficient de bine nu este mare.

In general, optimizarea urmareste sa profite la maximum de potentialul unui site, astfel incat acesta sa urce cat mai sus in rezultatele celor mai populare motoare de cautare.

Google isi schimba constant algoritmii de pozitionare a paginilor web, iar in prezent peste 200 de factori afecteaza locul site-urilor in rezultatele motoarelor de cautare. Ce trebuie facut pentru o cat mai buna pozitie a site-ului?

  • Nu neglija dispozitivele mobile

Astazi, peste 60% din traficul web provine de pe dispozitive mobile. Utilizatorii nu vor sa navigheze pe site-uri prost construite si optimizate pentru telefoane si tablete, iar din acest motiv Google penalizeaza aspru astfel de pagini.

  • Alegerea cuvintelor cheie de calitate

Crearea unei liste de cuvinte cheie de calitate pentru a o optimiza este fundamentul strategiei SEO. Acestea sunt expresii care se potrivesc cu continutul si tema site-ului si sunt cel mai probabil cautate de utilizatori.

Cu toate acestea, trebuie acordata atentie concurentei. Daca este vorba de un site de livrare la domiciliu pentru mancaruri gourmet si mancaruri interesante, cum ar fi sushi, primii termeni de cautare care ar putea veni in minte ar fi cel mai probabil „gurmet” si „sushi”.

Acest lucru este grozav, dar aceste fraze sunt cele care optimizeaza toti concurentii. Pentru a fi cu un pas inaintea lor, va trebui sa sa se vina cu o fraza mai complexa si mai lunga, in care doar propria afacere sa fie optimizata – de exemplu, „cel mai delicios sushi din …”.

  • Crearea unui continut de calitate

Algoritmul Panda de la Google gaseste cu usurinta continutul de calitate scazuta si reduce pozitia in care se afla. Asadar, trebuie creat in mod constant un continut interesant si util cu suficiente elemente textuale si vizuale care sa atraga atat oamenii, cat si motoarele de cautare.

  • Un site care se incarca rapid

Noile tehnologii vin cu o varietate de imagini inovatoare care le plac oamenilor, dar pun multa presiune pe servere si pe vitezele de incarcare. Este important ca suportul IT sa optimizeze suficient de bine site-ul in acest sens. Oamenii sunt mereu grabiti si doresc sa obtina informatiile pe care le cauta imediat. Google tine cont si de viteza de incarcare si penalizeaza paginile lente.

ADD YOUR COMMENT

You must be logged in to post a comment.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.